Oferta

MAD DA 2002

LS 089 SO 01
mad-2002.jpg

Producent - MAD Tooling

Opis:

Automatyczne urządzenie do przetaczania tarcz hamulcowych bezpośrednio na pojeździe - bez ich demontażu.

 

Główne Cechy: 

  • MAD DA 2002 następca urządzenia MAD DL 8700 składa się z zespołu toczącego, napędowego
  • i uchwytów “pływających” tzw. USM.
  • Zespół napędowy obraca tarczę z dwiema prędkościami w dwóch kierunkach.
  • Toczenie tarczy odbywa się w trybie automatycznym z możliwością doboru dwóch prędkości posuwu. Zabiegi: planowania, przesuwania suportem tokarki bez toczenia odbywa się za pomocą silników elektrycznych.
  • Tokarkę montuje się w miejsce zacisku hamulcowego.
  • Tarcza hamulcowa obrabiana jest bezpośrednio na piaście koła, czyli w miejscu, gdzie pracuje w warunkach normalnych.
  • Obie strony tarczy są obrabiane jednocześnie podczas każdego przejścia noży skrawających, co zapewnia doskonałą równoległość płaszczyzn oraz gładkość powierzchni.
  • Zamontowanie tokarki do zwrotnicy koła poprzez specjalistyczne uchwyty zapewnia dokładność i sztywność połączenia i nie wymaga wykonywania pomiarów dodatkowych.
  • Przeniesienie ruchu obrotowego na tarczę odbywa się za pomocą zabieraka przykręcanego do piasty.
  • Nie jest wymagana precyzja montażu.
  • Tokarka oraz osprzęt przechowywane są w skrzynce umieszczonej na wózku napędowym.

 

Dane techniczne

  • Tolerancja grubości (mm) - 0,002-0,005
  • Bicie osiowe (mm) - < 0,005
  • Chropowatość powierzchni Ra 6-7 (n/d) - 1,0-2,0
  • Maks. grubość warstwy skrawanej (mm) - 0,8
  • Maks. grubość tarczy hamulcowej (mm) - 41
  • Wysokość pracy min./maks. (mm) - 1020/1200
  • Szybkość ruchu posuwowego (mm/min) - 6, 12, 50, 475
  • Prędkość obrotowa tarczy (obr./min) - 80/160
  • Zasilanie (n/d) - 230V/50Hz
  • Moc silnika (kW) - 0,37
  • Temperatura pracy (°C) - -5 do 35
  • Masa całego urządzenia (kg) - ok. 70

 


MAD DA 2002 jest automatycznym urządzeniem służącym do przetaczania i regeneracji tarcz hamulcowych pojazdów osobowych i dostawczych, które pozwala uniknąć wymiany tychże tarcz ( do pewnego zakresu ich zużycia ) poprzez naprawę bezpośrednio na samochodzie bez konieczności ich demontażu. Dzięki temu, że urządzenie mocowane jest dokładnie w tych samych miejscach co zaciski hamulcowe, a całą operację przetoczenia tarcz wykonujemy na pojeździe znika problem nierówności powierzchni oraz i tzw. bicia tarcz, co jest częstą przyczyną drgania kierownicy podczas hamowania. Nierówne przyleganie klocków hamulcowych do powierzchni tarcz powoduje również wyraźne wydłużenie drogi hamowania. Urządzenie MAD DA 2002 posiada homologację większości producentów samochodów i jest zalecane jako wyposażenie ich autoryzowanych serwisów.

 

Uwaga: W skład zestawu nie wchodzą uchwyty uniwersalne !!! - dostępne za dopłatą.


Plik do ściągnięcia

Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66, § 1 Kodeksu Cywilnego.